הבלוג של ביטין |

להשקיע או לא להשקיע? כל היתרונות והחסרונות של הביטקוין

להשקיע או לא להשקיע? כל היתרונות והחסרונות של הביטקוין

בעידן החדשני שאנו חיים בו, המטבעות הווירטואלים שנקראים גם ״מטבעות קריפטו״, הפכו כבר מזמן לדרך מהירה ובטוחה אשר בה ניתן לבצע תשלום לעסקים רבים בכלל וללקוחות פרטיים בפרט בכל רחבי העולם, מבלי לשלם כסף רב על ״עמלות בנקאיות״ ואפילו… מבלי לספר לבנק ש-ו-ם ד-ב-ר!

אם עברה לך בראש המחשבה של לקנות ביטקוין או אפילו למכור ביטקוין, היתרונות והחסרונות הבאים ללא ספק יעשו לך סדר ״בענייני הקריפטו״.

 

היתרונות של הביטקוין

 

1. העברת תשלום נוחה ומהירה

הביטקוין מעניק העברת תשלומים מבלי להמיר כסף. מה זה אומר? שלמעשה הביטקוין משמש כמעין מטבע בינלאומי.

זה ממש לא משנה אם אתם קונים ביטקוין מבן אדם שגר בהולנד, וזה בטח לא משנה בן כמה הוא, מה שבטוח הוא שהחזקה או קנייה של מטבע ביטקוין יכולה לסייע לכם לחסוך כסף רב. כיום, יותר ויותר עסקים מתחילים לקבל ביטקוין כחלק מאמצעי התשלום שהם מאפשרים. יתר על כן, מטבע הביטקוין מאפשר להעביר כסף במהירות שיא לכל מקום, בכל זמן, וגם… שהבנק סגור!

 

 

2. חסין מפני אינפלציה

מסחר בביטקוין מתקיים בין אנשים ללא התערבות של גופים שונים כגון: בנק, מדינה או תאגיד עסקי. ערכו של הביטקוין אחיד וחסין מפני אינפלציה מפני שמספר המטבעות ידוע כבר מראש – 21 מיליון.

בניגוד לבנקים השונים אשר עובדים בשעות ״סטנדרטיות״, את הביטקוין ניתן לרכוש בכל יום, בכל דקה ובכל שנייה!

היכולת לבצע עסקים מבלי להיות כפוף ותלוי בבנק זהו דבר אדיר שלא יסולא בפז. כפייה של המדינה, סירוב של העברה בנקאית והמתנה ארוכה בטלפון לשירות לקוחות – לא תמצאו פה, מה שכן תמצאו בביטקוין זה הזדמנויות פיננסיות חדשות ומטבע יציב ביותר שהערך שלו רק הולך וגובר!

 

 

3. הזדמנות כלכלית

מטבע הביטקוין טומן בחובו הזדמנויות כלכליות נהדרות לאותם אנשים או יזמים אשר מוכנים לקחת את הביטקוין ואת האמונה בו… צעד אחד קדימה.

משקיעים רבים כיום רואים במטבעות הקריפטו בכלל ובביטקוין בפרט, כהזדמנות כלכלית נהדרת שיכולה להניב רווחים יפים וגבוהים מאוד.

ניתן לקנות ביטקוין, למכור ביטקוין ואף לסחור איתו בפלטפורמות רבות, וכן, ישנן בורסות וחברות מסחר שונות שמאפשרות את המסחר במטבע הביטקוין.

 

 

4: אמין ומאובטח

פרטיות ואבטחה היו מאז ומעולם הפחד העיקרי עבור מטבעות דיגיטליים. מטבע הביטקוין לא ניתן לזיוף בזכות (ולא בחסד) הקשר הקריפטוגרפי בין בלוק לקודמו, טכנולוגיה חדשנית ויעילה זו נקראת – בלוקצ'יין.

עצם זה ש״הבנקאי האינטרנטי שלך״ (הבלוקצ’יין) נמצא בדיגיטל, מתעדכן בזמן אמת (בלייב) וחשוף לעיני כל אדם – מעיד על הביטקוין כשקוף, ברור ואמין יותר מכל המערכות הבנקאיות האחרות שקיימות בעולם.

עם האקרים סומכים על ביטקוין – מי אנחנו שלא נסמוך?!

 

 

 

 

החסרונות של הביטקוין

 

 

1. עמלות

נכון להיום, מדינת ישראל מתייחסת למטבע הביטקוין כנכס, ולכן יש להצהיר על הרווחים במעמד המימוש ולשלם מס רווח הון – 25%, בדיוק כפי שאתם משלמים על רווחים משוק ההון.

 

 

2. יכול לשמש לעסקאות לא חוקיות

ביטקוין מאובטח ברמה גבוהה מאוד וכתוצאה מכך, קשה מאוד לממשלה לעקוב אחר כל משתמש והעסקאות שלו.

אין גוף מרכזי שניתן לפנות אליו במקרה של בעיה בעסקה שהתבצעה, ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד לבצע ״קנייה של ביטקוין״ וכיצד לבצע ״מכירה של ביטקוין״.

 

 

3. אובדן נתונים

ארנק הקריפטו שבו אנו מאכסנים את מטבעות הביטקוין, מורכב מקוד אשר כמעט בלתי אפשרי לעקוב אחריו ובמיוחד – לנסות לנחש אותו.

הביטקוין מאובטח באופן כל כך בטיחותי וחזק בכדי למנוע פריצות, גנבות וחדירות בלתי רצויות לארנקים. השאלה שנשאלת היא מה קורה כאשר משתמש בעל ארנק קריפטו מאבד את ״הקוד״ לארנק? ובכן, במידה ותאבד את הקוד לארנק הקריפטו – אתה בבעיה… או שבמילים אחרות ״הלך הכסף״.

 

המון אנשים מאבדים את הסיסמה לארנק הקריפטו שלהם ובכך מאבדים את הכסף. מהסיבה הזאת, חשוב מאוד לנקוט באמצעי זהירות ולשמור את הסיסמה ואת כתובת הארנק במספר מקומות מאובטחים.

 

 

 

כמו כל דבר בחיים, עם היתרונות מגיעים החסרונות.
ביטקוין נוצר ב-2008 והוא כאן בכדי להישאר.
ניתן לראות ששווה להשקיע בתחום המטבעות הדיגיטליים אשר מתחילים לצבור תאוצה.

בעזרת טכנולוגיות חדשניות וממשק משתמש קל ופשוט – הכל נעשה נוח יותר.

זה נכון, קיימים המון סוגי מטבעות ווירטואליים כיום, אך למרות זאת, הביטקוין ממשיך להיות המועמד מספר אחת לרכישה…

רוצה לרכוש ביטקוין? מעוניין למכור ביטקוין? זקוק לעוד מידע?

אתר הקריפטו המדהים שלנו זמין עבורך לכל בעיה, שאלה וכן… גם השקעה!

שתפו את הפוסט הזה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

קריאה נוספת