הבלוג של ביטין |

מכירת ביטקוין

אם ערכו של הביטקוין גבוה לדעתכם, יתכן כי תרצו לנצל את ההזדמנות ולממש אותו על מנת לקבל כסף בהעברה בנקאית או במזומן, כמובן שתוכלו לקבל את השירות:

 

  • חרש 5,  הרצליה פיתוח
  • בשערי העיר, ירושלים
  • שנקין 1,  גבעתיים
  • נחות חת 5, חיפה
  • או עם שליח עד הבית *בעלות תלוי מיקום

 ובקרוב בנקודות שירות נוספות ברחבי הארץ. 

 

אם עליכם לבצע מכירת ביטקוין, לפני שאתם ממהרים למכור את הביטקוין, הרשו לנו להזכיר לכם שישנם עסקים רבים, גם בארץ וגם בעולם, אשר מקבלים ביטקוין.  

לכן בהחלט תוכלו להשתמש בו בתור אמצעי תשלום גם מבלי למכור אותו ולהמירו בשקלים.

 

כיצד לממש ביטקוין? תוכלו לבצע מכירת ביטקוין באופן דומה לזה שרכשתם את הביטקוין. בסופו של דבר זוהי עסקה המתבצעת באמצעות הארנק הווירטואלי.  בעת קניית הביטקוין המטבע הקריפטוגרפי מועבר מארנקו של האדם או הגוף שמכר לכם את הביטקוין, אל הארנק הווירטואלי שלכם. ואילו כאשר אתם מבצעים מכירת ביטקוין, המטבע המבוזר עובר מהארנק הווירטואלי שלכם אל הארנק של זה שקונה מכם את הביטקוין.

 

מכירת ביטקוין אתם יכולים לעשות זאת מול כל אחד אשר יש לו ארנק אלקטרוני והוא מעוניין לרכוש את הביטקוין.  לצורך העניין תוכלו אפילו למצוא אדם באינטרנט ולבצע מולו את העסקה (לא דבר מומלץ). יש כאן סיכונים שונים וסביר להניח שתצטרכו לפגוש באופן אישי את האדם שרוצה לקנות מכם את הביטקוין.  בסופו של דבר אתם שולחים לו ביטקוין והוא שולח לכם כסף, כל אחד צריך לבטוח בשני וזה קצת בעייתי. לכן ברוב המקרים אנשים יעדיפו לבצע מכירת ביטקוין מול חברה אשר עוסקת בתחום.  כך אתם יכולים לבצע עסקה מסודרת מול גוף שאפשר לסמוך עליו יותר מאשר אדם מזדמן שאולי מצאתם ברשתות החברתיות.

 

מכירת ביטקוין לסוחר או גוף מוכר הם בדרך כלל הפתרון הטוב ביותר, לא רק בגלל עניין האמינות והביטחון, אלא גם בגלל המחיר והעמלות.  לרבים ישנה הנחה בהתאם לסכום הביטקוין שאתם מעוניינים למכור.

 

מכירת ביטקוין מתבצעת דרך BITIN – קניה ומכירה של ביטקוין ומטבעות ווירטואליים נוספים

חלפנות וותיקה ואמינה שפועלת מאמצע שנת 2017, בבעלות בר מיטלמן המונה כ – 10 עובדים ומספקת שירותי קניה ומכירה של שלל מטבעות ווירטואליים לעשרות חברות ואנשים פרטיים על בסיס יומי.

 

טיפ למכירת ביטקוין – כאשר אתם מעוניינים למכור ביטקוין ועומדות בפניכם אפשרויות שונות.  אנו ממליצים לכם לבדוק את ההצעות השונות (שערים ועמלות) על מנת לבדוק מהי ההצעה המשתלמת ביותר.  אך כמובן אל תשכחו שעדיף לשלם עמלות על מנת להיות בטוחים שאתם מבצעים עסקה בטוחה.

 

לסיכום, עבור רוב האנשים אשר מעוניינים לממש את הביטקוין, הפתרון הנוח, הבטוח והמשתלם הוא לבצע מכירת ביטקוין לחברות מוכרות העוסקות במסחר. אם תרצו לבצע מכירת ביטקוין אתם יכולים לעשות זאת באמצעותנו. השאירו את הפרטים בטופס המכירה ואנו נחזור אליכם עם הצעה אישית משתלמת.

 

למכירת ביטקוין לחצו כאן

 

לקנית ביטקוין לחצו כאן

 

ניתן לשלוח הודעת WhatsApp או להתקשר למספר: 050-687-9477 , 050-685-3374
לשליחת 
WhatsApp לבית עסק לחצו כאן

 

שתפו את הפוסט הזה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

קריאה נוספת

מיסים על מטבעות קריפטוגרפים

עמדת רשות המיסים היא שהביטקוין ודומיו (המטבעות הדיגיטלים) הם נכסי הון ולא מטבע כמו השקל או הדולר. לפי כך, כל רווחים ימוסו לפי מס רווחי

קניית ביטקוין

מה זה ביטקוין? ביטקוין הוא אחד המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים בעולם. הוא נכנס לשימוש בשנת 2009 אנשים רבים היו ספקנים בתחילת הדרך לגב סיכויי ההצלחה של המטבע