הבלוג של ביטין |

קניית ביטקוין

מה זה ביטקוין? ביטקוין הוא אחד המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים בעולם. הוא נכנס לשימוש בשנת 2009 אנשים רבים היו ספקנים בתחילת הדרך לגב סיכויי ההצלחה של המטבע הקריפטוגרפי, אך בסופו של דבר השנים עברו והמטבע רק הלך והתחזק. המטבע התחזק לא רק מבחינת ערכו, אלא מבחינת היקף הפעילות ומספר העסקים אשר מקבלים את שיטת תשלום זו.

 

למה להשקיע בביטקוין? היום אנשים רבים מתעניינים בקניית ביטקוין. מטבע זה יכול לשמש עבורם כסוג של השקעה אשר יכולה להביא תשואה, וגם לצורך ביצוע העברות כספים מקומיות או בינלאומית בצורה קלה ומהירה ללא תלות בשום גורם כזה או אחר.  קניית ביטקוין למטרות השקעה היא בהחלט אפיק השקעה מעניין.  כמו כל סוג של השקעה יש בה גם סיכון, אך אם נסתכל על הנתונים נוכל לראות כי מאז השקתו ועד היום הביטקוין נמצא במגמת עלייה.  לצורך הדוגמה בשנת 2009 ביטקוין פשוט לא היה שווה כלום, לרמה שמישהו הציע 10,000 ביטקוינים למכירה עבור 50 דולר ולא נמצאו קונים.  בפברואר עד אפריל 2011  הביטקוין היה סביב ה- 1 דולר. וביוני 2011 אף נגע בשער של 31 דולר. מאי 2013 יכולתם לרכוש ביטקוין ב 130 דולר.  מאז ועד היום הביטקוין עבר הרבה עליות וירידות, אך שמר על מגמת עלייה כללית. היום ערכו של ביטקוין אחד הוא מעל 11,657 דולר!

 

אל תיבהלו, אפשר לקנות ביטקוין גם אם אין לכם 11,657 דולר זמינים להשקעה. לא חייבים לקנות ביטקוין שלם. בדומה לאופן שבו שהשקל והדולר מחולקים למאיות (אגורות וסנטים), כך גם הביטקוין מחולק ליחידות הנקראות סאטושי. אך ההבדל הוא שכל ביטקוין מורכב מ 100 מיליון יחידות סאטושי. ברמת העיקרון ניתן לבצע קניית ביטקוין בכל סכום שתרצו, אך בקרב סוחרי הביטקוין האמינים מקובל לקבוע סכום מינימום לעסקה.

 

מי קובע את ערך הביטקוין?

 

גופים פיננסים מסודרים מציעים את השירות ברמה המקומית בתנאים אטרקטייבים לקניה או מכירה של ביטקוין.  אך מכיוון שאין שום בנק מרכזי השולט על הביטקוין נשאלת השאלה מי בכלל קובע את ערכו של המטבע הקריפטוגרפי?  ובכן ערכו של הביטקוין נקבע על ידי כוחות השוק, כלומר הביקוש וההיצע. ישנם מוסדות פיננסיים מוכרים ונחשבים העוסקים בתחום והם עורכים חישובי היצע וביקוש ומפרסמים את ערכו של הביטקוין בזמן אמת, בדומה לאופן בו מתפרסמים שערי המטבעות הרגילים. בין המוסדות המוכרים והאמינים אשר עליהם ניתן להסתמך, ניתן להזכיר את BITSTAMP מלוקסנבורג, BINANCE היושבת במלטה ו BITFINEX מהונג קונג.

 

כיצד מתבצעת קניית ביטקוין?

 

מכיון שביטקוין הוא אינו מטבע פיזי, אל תצפו לחבילת שטרות כמו בכספומט או בסוכנויות הצ‘יינג'.  ביטקוין הוא מטבע אלקטרוני ולצורך כך אתם צריכים קודם כל ארנק וירטואלי בשביל לקבל אותו. הארנק הווירטואלי הוא בסופו של דבר אפליקציה המותקנת על הטלפון הנייד או המחשב.
לאחר שמתקינים את האפליקציה יש לכם ארנק וירטואלי אשר יכול לשלוח ולקבל כספים. כל עסקה של קניית ביטקוין או תשלום באמצעות ביטקוין תתבצע באמצעות אותו ארנק וירטואלי. ישנם גם ארנקים וירטואלים המשווקים כיחידת חומרה עצמאית ולא כאפליקציה. אצלנו תוכלו לרכוש גם את אותם המכשירים. למאמר על סוגי ארנקים וירטואלים לחצו כאן 

 

קניית ביטקוין מתבצעת דרך BITIN – קניה ומכירה של ביטקוין ומטבעות וירטואליים נוספים

חלפנות וותיקה ואמינה שפועלת מאמצע שנת 2017, בבעלות בר מיטלמן המונה כ – 10 עובדים ומספקת שירותי קניה ומכירה של שלל מטבעות ווירטואליים לעשרות חברות ואנשים פרטיים על בסיס יומי.


השאירו את פרטי ההתקשרות בטופס המקוון באתר ואנו ניצור אתכם קשר.

 

לקניה של ביטקוין לחצו כאן


למכירה של ביטקוין לחצו כאן

 

או שלחו הודעה ב- WhatsApp או התקשר למספר: 050-687-9477 , 050-685-3374
לשליחת
WhatsApp לבית עסק לחצו כאן

ניתן לבצע את העסקאות של קניית ביטקוין  או מכירה של ביטקוין במגוון אפשרויות: קנייה במזומן או מכירה במזומן ( בהרצליה / ירושלים / שליח עד אלייך ( בעלות נוספת)) או קנייה באמצעות העברה בנקאית או מכירה וקבלת התמורה בהעברה בנקאית  (בנוסף יש העברת זה״ב שהיא עברה מהירה עד כ-שעתיים).
ב-ווצאפ העסק תדברו עם נציג אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך ויענה על כל שאלה.
בטרם הרכישה מומלץ להסתכל בדף השערים והעמלות בו תוכלו לראות את שערי הקנייה והמכירה.

 

שתפו את הפוסט הזה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

קריאה נוספת

מכירת ביטקוין

אם ערכו של הביטקוין גבוה לדעתכם, יתכן כי תרצו לנצל את ההזדמנות ולממש אותו על מנת לקבל כסף בהעברה בנקאית או במזומן, כמובן שתוכלו לקבל