הבלוג של ביטין |

חמש סיבות למשוך את הביטקוין שלך מהבורסה

 1 – אם המטבעות שלך נמצאים בבורסה, אתה צריך אישור כדי להוציא אותם. כשהם אצלך, אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה ולשלם למי שאתה רוצה, בכל עת שתרצה, בתשלום שאתה רוצה.

אתה תבין זאת אם אי פעם רצית להעביר את הביטקוין שלך מבורסה ונחסמת מכיוון שאתה צריך לספק מסמכי זיהוי נוספים או להוכיח את מקור ההכנסה שלך. ייתכן שנחסמת מכיוון שהגעת למגבלת ערך של 24 שעות שמותר לך למשוך. יתכן שהכספים שלך לא היו זמינים עקב תחזוקה לא מתוכננת של המערכת. זה הביטקוין שלך ובכל זאת אתה נמצא במצב חסר אונים.

לביטקוין לא ממש אכפת מי אתה או כמה אתה מבצע עסקאות. אתה יכול להעביר 100,000 ביטקוין ואתה תהיה חופשי לעשות זאת ללא כל התנגדות בכל שעות היום, אם הביטקוין היה ברשותך.

2 – ייתכן שהמטבעות שלך לא באמת נמצאים שם. מה שאתה רואה הוא הבטחה שאם תבקש את הביטקוין שלך, הם יתנו לך אותו. אבל אם הבורסה תיפרץ או אם המנכ"ל מזייף את מותו ויטול את המפתחות הפרטיים אתה עלול להיפרד מכל המטבעות הללו.

עולים חדשים נכנסים לבורסה שלהם ורואים "Balance = 1.0 bitcoin" והם חושבים שזה הביטקוין שלהם. זה לא. זה מספר על המסך. הביטקוין נמצא בבלוקצ'יין הביטקוין, ספר החשבונות המבוזר העולמי. הישות שיכולה להעביר את הביטקוין הזה מכתובת אחת לאחרת היא הישות שיש לה את המפתח הפרטי שיצר את הכתובת הזו. למשתמש בבורסה אין את המפתח הפרטי, לרשות הבורסה! זה הביטקוין שלהם. הביטקוין שייך למי שיש לו את המפתח הפרטי.  

לבורסה יש רק הסכם חוקי שהביטקוין שייך למשתמש והם מראים למשתמש את היתרה שלו. אך למשתמש יש רק שם משתמש, סיסמה והבטחה. לא מפתח פרטי.

אין דרך לדעת אם הבורסה באמת נפרצה או שמדובר בעבודה פנימית של עובד נוכל. השורה התחתונה היא: אם הם מחזיקים את הביטקוין שלך, אתה צריך לסמוך עליהם שהם יפעלו בכנות .

 

3 – אם יישארו מטבעות בבורסה, הם יכולים לעסוק בהלוואת רזרבה חלקית, ובכך למעשה לנפח את היצע הביטקוין. אם יש נסיגה המונית על ידי הציבור, בורסות יכולות ליפול אם אין להן את המטבעות שהובטחו. 

עתודה חלקית היא מנהג הונאה לקבלת פיקדון ולאחר מכן השאלתו, אך למפקיד ניתנת האשליה כי כספו עדיין זמין. איכשהו זה נפוץ וחוקי גם בעולם הבנקאות . אם ביטקוין אחד מופקד ואז מושאל, לא צריכה להיות למפקיד גישה, בדומה להפקדה מונחית. זה יהיה עתודה מלאה.

אם המפקיד מבקש את כספיו, הרי מה שמוחזר לו הוא כספי מפקיד אחר, ובתיאוריה אף אחד לא נפגע. אבל אם אנשים רבים רוצים את כספם בבת אחת, לא ניתן לממש את ההתחייבויות.

נוהג זה לא רק מנפח את היצע הכסף אלא מהווה סיכון מערכתי.

על ידי משיכת המטבעות שלך, אתה מבטל את הסיכון עבורך של נפילת בנק ביטקוין.

 

 4 – יום אחד הממשלות עשויות להוציא את החוק למשיכת מטבעות ווירטואליים מהארנקים הפרטיים מחוץ לחוק, ולהשאיר את המטבעות שלך תקועים והרבה פחות יקרים. כלכלת הביטקוין האמיתית תהיה מורכבת משוק peer-to-peer הפתוח מחוץ לבורסות בעוד שהמטבעות הכלואים בתוך הבורסות יהיו חסרי תועלת.

עתידו של הביטקוין, את׳ריום לייטקוין ריפל וביטקוין קאש הוא כספים של עמיתים, כאשר רוב התשלומים מבוצעים ברשת Lightning. מטבעות בבורסה אינם יכולים לשרת פונקציה זו. למטבעות החלפה תמיד יהיה מתווך שנדרש ממנו אישור לביצוע תשלומים.

הכורים יכולים מעט לחדש את היצע המטבעות בבורסות. נכון לעכשיו, כורים יכולים לזרוק תיאורטית 900 ביטקוין ליום על בורסות. כאשר HODLers מסירים 900 ביטקוין ביום, המחיר יציב יחסית. תנודות פראיות במחיר יכולות לקרות למרות זאת, כמובן, כאשר סוחרים קונים ומוכרים מטבעות ביניהם. אך ככל שיותר ויותר מטבעות יוסרו, וככל שהיצע הכרייה יפחת, יגיע שלב בו אין מספיק ביטקוין. זה יגרום לניתוק של מחיר הנייר של הביטקוין בשוק החוזים העתידיים וביטקוין האמיתי הנדרש על ידי HODLers או סוחרים.

 

 5- אלא אם כן תיקח מטבעות למשמורתך, לעולם לא תעריך באופן מלא כיצד הביטקוין עובד.

אם אתה לא מעריך את זה, אתה לא תקנה מספיק מטבעות ווירטואלים, ועל זה כנראה תצטער במשך הזמן.

 

 



שתפו את הפוסט הזה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

קריאה נוספת