הבלוג של ביטין |

החדשות האחרונות בכל מה שנוגע לביטקוין ברחבי העולם

נתחיל עם החדשות השוריות. קצת יותר משבוע לאחר שצנח מתחת ל -30,000 $, הביטקוין עלה על רף 40,000 $, ונגע לזמן קצר ב -42,000 $. הזינוק הפתאומי ניזון מדיווח לפיו אמזון תתחיל לקבל תשלומי ביטקוין. מאוחר יותר הכחישה אמזון את הדיווח, אך הוא נשאר יציב סביב טווח 40,000 $.

מהלך גדול נוסף השבוע שרוב כלי התקשורת המיינסטרים עברו עליו הוא קזחסטן המתקדמת לקראת חקיקת ביטקוין מאוד פתוחה. מלבד מאמציהם למשוך את כורי הביטקוין לחופיהם, הם יאפשרו לאזרחיהם לפתוח חשבונות בנק המוקדשים למטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין , את׳ריום ולייטקוין ולהוציא אותו ברחבי הארץ. לא ממש אימוץ ברמת אל סלבדור, אבל מדינות נוספות עשויות לעקוב אחר ספר המשחקים הצנוע יותר של קזחסטן על פני אל סלבדור.

ל- MicroStrategy התקיימה השבוע שיחת הרווחים הרבעונית שבה המנכ"ל וחובב הביטקוין, מייקל סיילור, חזר והדגיש כי החברה תמשיך ב- HODLing לטווח הארוך, למרות שראתה שהאחזקות בהן מהוות הפסד מהותי בשווי ביטקוין מטבע במהלך תקופת הדוח. MicroStrategy נשאר אחד החשובים בקנה מידה גדול של HODLers ואישורם הוא סימן טוב לצופי השוק.

ואז יש חבורה של מוסדות פיננסיים שקפצו על עגלת הביטקוין במהלך השבוע האחרון, כולל GoldenTree, קרן גידור של 41 מיליארד דולר. על פי הדיווחים, אחד ממנהלי הנכסים הגדולים בגרמניה, דקבנק, שוקל השקעה בביטקוין שעלולה לפתוח דלתות לאימוץ אירופאי נוסף. לבסוף, ProFunds הכריזה על השקת קרן הנאמנות הראשונה לביטקוין בארה"ב שעשויה לסלול את הדרך לעוד הרבה בעתיד הקרוב.

 

בסוף השבוע האחרון עלה דו"ח המעיד על כך שאמזון תאפשר תשלומי ביטקוין בזמן הקרוב. ביום שלישי הכחישה אמזון שמועות אלה, שלמרבה ההפתעה לא השפיעו על מחיר הביטקוין כפי שניתן היה לצפות. למרות שמדובר על הטווח הקצר, זה לא מקומם לחלוטין להניח שהם יאפשרו תשלומי ביטקוין בסופו של דבר.

הסנאטור אליזבת וורן עשתה גלים השבוע כשהיא ציינה כי ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים שמו את השליטה הפיננסית בידי "מקודדי -על צללים". רבים מדבריה ותפיסותיה השגויות במהלך השבוע התגלו כמידע מוטעה. עם זאת, היא אכן הקפידה להזכיר כי הקריפטו יסלול את הדרך להכלה כלכלית.

הסנאט האמריקאי עסוק כעת בניסיון להעביר את שטר התשתית של $ 1 טריליון דולר הכולל הוראה להסדרת מס והצפנה. הרבה סוחרי ביטקוין מתנגדים להצעת החוק. יש לקוות שהסנאט יתעשת, אחרת הוא יראה את הביטקוין וחברות המתמקדות בביטקוין יוצאות מהארה"ב בהמוניהם.

לבסוף, הקושי בכריית הביטקוין גדל לראשונה מאז מאי כאשר הכורים מתיישבים בשטחים חדשים לאחר ההתקפה הסינית. עם מדינות כמו קזחסטן, פרגוואי וכמה מדינות אמריקאיות שמקבלות בברכה את כורי הביטקוין בזרועות פתוחות ותקנות ותמריצים נוחים, סביר שכעת הכרייה תתפזר טוב יותר ברחבי העולם. החיסרון הקל כאן הוא שכל עלייה בקושי הכרייה יכולה לדחוף כורים לא יעילים למכור חלק מהחזקות שלהם.

 

זה היה שבוע טוב לביטקוין והטוב עוד לפנינו. העובדה שהביטקוין נשאר יציב סביב 40,000 $ הן חדשות טובות, למרות שהתקנה המתוכננת של חוק התשתיות האמריקאי סביב הביטקוין היא הגורם הגדול ביותר להשפיע לרעה על המחיר ועל התחזית שלו בטווח הקצר.

אם קנית את המטבע בשבוע שעבר, אז כבר ראית תשואה הגונה. אבל הטוב עוד לפנינו. ביטקוין הוא השקעה לטווח ארוך וכל העניין של הביטקוין אינו עושר לטווח קצר, אלא חופש פיננסי לטווח ארוך. אם ארה"ב אכן תדחוף את "שטר הדוב" שלה, זה לא יהיה סוף העולם.



שתפו את הפוסט הזה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

קריאה נוספת

מיסים על מטבעות קריפטוגרפים

עמדת רשות המיסים היא שהביטקוין ודומיו (המטבעות הדיגיטלים) הם נכסי הון ולא מטבע כמו השקל או הדולר. לפי כך, כל רווחים ימוסו לפי מס רווחי

איך מוכרים ביטקוין בישראל

איך מוכרים ביטקוין בישראל

ישנם אנשים רבים כיום, אשר מעוניינים לדעת כיצד ״למכור את הביטקוין״ שלהם. מכירת ביטקוין הינו תהליך שאנשים רבים חשבו שהוא קשה ומסובך, אך למעשה –