הבלוג של ביטין |

הונאות קיימות בכל מקום, מה חשוב לדעת, ביטין באזהרה לציבור

ביטין בחזית הפיננסית בתחום המטבעות הוירטואליים, כחלק מהניסיון שלנו אנחנו בעלי היכולות לספק מידע הכרחי וחשוב לציבור על מנת לשמור על כספו.

 

בשנים האחרונות שוק המטבעות הוירטואליים תופס תאוצה מרגע לרגע, ועולה לתודעה היומיומית.
הציבור הרחב מצטרף למהפכת הכסף החדש, הכסף האמיתי הכסף של הציבור.

מיליונים מצטרפים ולוקחים חלק במהפכת המטבעות הוירטואלים ומגלים תחום מרתק וחדשני.

ביטין מלווה אלפי לקוחות בתהליך קניה ומכירה של ביטקוין כבר למעלה מ 4 שנים.
בעסקאות מזומן או העברה בנקאית לכל הבנקים.
בביטין חשוב לנו בעיקר ביטחון הלקוחות שלנו, והידע החשוב שהם צריכים לקבל טרם קבלת החלטות פיננסיות, לכן הכנו מדריך קצר המסביר כיצד להימנע מעוקץ מרמה ואו נוכלויות כאלה או אחרות.



נוכלים ברחבי הרשת מנצלים את ייחודיות מערכת הבלוקציין ו את חוסר הידע של משתמשים כדי לעסוק בהונאות או בעסקים מפוקפקים.
נוכלים אלה יעשו כל מה שברשותם כדי לקנות את אמון הקורבנות שלהם ולקבל מהם תשלום ביטקוין או כל מטבע אחר.
מקשרים רומנטיים עם רופאים במשלחות במדינות מרוחקות  ועד להשקעות ו"הכנסות פסיביות" בסכומים מפתים במיוחד.

מלבד קניה ומכירה של ביטקוין ביטין מלווה אתכם גם במרחב הוירטואלי לכן הכנו לכם מדריך קצר אשר יעזור לכם להבחין בעוקץ או נוכלות ולשמור על כספכם.

 

קשר רומנטי –

תופעה נפוצה בזמן האחרון, בעיקר לציבור המבוגר, אנשים מפתחים עם אנשים אחרים קשרים רומנטיים. עושים איתם שיחות וידאו, מברכים אותם בבוקר טוב, לאורך חודשיים לפעמים!, ולאחר שהחיבור נוצר מבקשים כספים וסוחטים וסוחטים וסוחטים בכל דרך אפשרית, מעזרה לניתוח ועד כסף בשביל לרכוש כרטיס טיסה להגיע לארץ ועוד.. נא להיות זהירים גם לא לחשוף את עצמם בצורה אינטימית לאף אחד באינטרנט, קיימות בעיקר נוכלות שעובדות על גברים וגורמות להם לבצע דברים אינטימיים בשיחת וידאו, הכל מוקלט ולאחר מכן שהן כבר מכירות את הגברים כולל רשתות חברתיות ואותן בנות יכולות להגיע םג  לחברים של אותו גבר מתחיל מסע סחיטות רשע שלא נגמר וסוחט עוד ועוד ועוד…

 

חברות השקעות / הבטחות לרווח גדול – 

חברות הבטיחות הצעות מפתות, אנחנו גם מאמינים שנפרץ מאגר מידע על ציבור הרוסי בארץ מיילים שמסתיימים ב .ru, יש ציבור רוסי גדול שמקבל הצעות לרווחים גבוהים במיוחד והרבה עלולים להתפתות להגיע לרכוש מטבע וירטואלי על מנת להעביר את המטבע לאותם גורמים, 

 

מייל סחיטה – שיטה זו היא הקלה והנפוצה ביותר במרחב ההונאות, השיטה עובדת כך- הקורבן מקבל מייל אשר טוען כי הקורבן "נתפס" מבצע מעשה אינטימי כאשר שהה באתר פורנוגרפי ושיש ברשות העוקץ תמונות וסרטונים אינטימיים של הקורבן אשר צולמו דרך המצלמה הקדמית של הסמארטפון, במידה והקורבן לא יעביר תשלום בביטקוין תוך 24 שעות העוקץ יפיץ את תמונות שלכאורה ברשותו למקורביו של הקורבן.

שיטה זו הכי נוחה לעוקצים כי היא עובדת על הפסיכולוגיה של הקורבן ולא מצריכה פעולה או עבודה קשה.
שולחים את המייל הזדוני לתפוצה של אלפי מיילים ולמעשה עושים "שיטת מצליח", ב 100% מהמקרים לעוקץ אין שום תמונה או סרטון על הקורבן (אלא אם כן יש הוכחות ממשיות). יתרה מכך הוא אפילו לא יודע מי אתם בכלל.

הנוכל מסתמך על כך שהקורבן אכן ביקר באתר פורנוגרפי או אתרים מסוג זה.
במציאות של היום מחקרים וסטטיסטיקות מראים כי הרוב גדול של האנשים אכן צורך תוכן פורנוגרפי לכן הסבירות שהעוקץ אכן הצליח להחדיר פחד מבוכה ובושה בקרב הקורבן הוא גדול מאוד. כי מי מאיתנו לא צפה בתוכן כזה לפחות פעם אחת. הפחד והבושה שלכאורה התמונות הגיעו לידיי הקרובים מצליח להפחיד את הקורבן. חלק גדול מהקורבנות אכן נופלים בפח ושולחים ביטקוין  ונפרדים מכספם.  מכיוון שהנושא הוא רגיש ואישי הקורבנות לרוב לא מרגישים בנוח לספר או להתייעץ על המצב בצורה עיוורת נפרדים מכספם.

 

ניתוחים בחו״ל – 

אנשים מתחזים לרופאים בחו״ל כולל הצגה מלאה של חדר ניתוח, שיחות וידאו מתוך בתי חולים, תמונות פרופיל עם רקע בבתי חולים וממש הפקה ברמה של Holywood, הרופאים עלולים לאבחן את הקורבן עם בעיה רפואית מסויימת ולאחר מכן עלול לסחוט בסכומים העלולים להגיע למאות אלפי שקלים!!! עשו מחקר מקיף למי אתם מעבירים כספים לא מומלץ להעביר כספים לאף גורם שלא פגשתם במציאות!

 

חברות משלוחים –
גופים עם אתרים נוצצים מציעים מוצרים למכירה לספקים במחירים נמוכים במיוחד, לאחר בניית האימון אותם סוחרים יסבירו למי שמעוניין לרכוש את הסחורה שיש לשלם בביטקוין בלבד, אף יעזרו להם להירשם לשירותים ישראלים לצורך זה.

 

הצעות מפתות בטלגרם – 

הגיעו אלינו אנשים שהבטיחו להם שאם יעבירו ביטקוין בשווי אלף ש״ח יקבלו אייפון 13 חדש, בצורה לא מסוברת יש אנשים אשר מאמינים להצעות מסוג זה, מה שנשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי.. כנראה זה המצב.

 

סגירת חובות –

אתם עלולים לקבל הודעת אסאמס שיש לסגור חוב מול חברת חשמל, מים, אשראי, חברות ביטוח וכו׳ להיכנס לאתר זהה לאתר החברה המדובר, רק שבאתר הזה יבקשו מכם לשלם בביטקוין על מנת לסגור את החוב שלכם מול אותו גורם, הונאה.

 

איך ניתן להימנע מכך?
ללמוד, קחו את הזמן תעשו מחקר טוב, אל תאמינו לאף אחד בקלות

אנו ממליצים כמה שפחות לחשוף את המייל שלכם לכל מני אתרים או גרומים אשר יש לכם ספק לגביהם
ובכך תמנעו מהמייל שלכם להגיע לגורמים שיכולים לשלוח לכם מיילים זדוניים מסוג זה.

 


מה עושים?
במייל סחיטה לרוב מדובר בהודעות סרק ומומלץ להתעלם מהן.

קשר רומנטי – אם הצד השני מתחיל לסחוט קחו את זה בערבון מוגבל. 

חברות השקעות – הציעו לכם משהו שנשמע טוב מדי להיות אמיתי? כנראה זה כך.

עדיין מגישים שיש ספק? תמיד יכולים להתייעץ עם הצוות שלנו, בעלי מעל 4 שנות ניסיון מוכח, מוניטין מרשים ואנחנו פה בשביל לסייע לכם להימנע מאיבוד כספים וצבירת ידע מקיף בתחום..

 

אזהרה חמורה:

שים/י לב⚠️ את/ה מבצע/ת פעולה של המרה של מטבעות וירטואלים.

הפעולות עבור עצמך בלבד ולא בעבור מישהו אחר. במידה ואת/ה מבצע/ת בשביל מישהו אחר יש לציין זאת.

נא להיות זהירים מהונאות ועוקצים, אין להעביר כסף לאנשים/ מקומות שאתם לא מכירים ולא ראיתם אותם פיזית או אישית. במידה ומישהו שלח אותכם לבצע תשלום עבורו, קיימת סבירות גבוהה שמדובר בהונאה. הונאות יכולות להגיע דרך מיילים, sms, ווצאפ, מסנג׳רים אם מישהו מבקש מכם לסגור חוב, מול חברת ביטוח, חברות אשראי, בנקים וחשבונות חשמל ומים 99% שזאת הונאה.

 

 

קניית ביטקוין בצורה בטוחה ומהירה בהעברה בנקאית

מכירת ביטקוין בצורה בטוחה ומהירה בהעברה בנקאית

קניית ביטקוין בצורה בטוחה ומהירה במזומן

מכירת ביטקוין בצורה בטוחה ומהירה במזומן

קניית ביטקוין בצורה בטוחה ומהירה בכספומט

מכירת ביטקוין בצורה בטוחה ומהירה בכספומט

 

שתפו את הפוסט הזה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

קריאה נוספת

כריית ביטקוין

רובכם שמעתם את המונח כריית ביטקוין וכורי ביטקוין אך הוא לא מה שאתם מדמיינים. אין מכרה פיזי בדומה לזהב הכרייה של ביטקוין נעשת באמצעות מחשבים.